Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Krafterna börjar så smått komma tbx =)

Av majsan-blogg - 20 februari 2011 10:40

Så.. nu är sportlovet över och jag börjar känna mig någorlunda frisk igen. Det här lovet blev inte riktigt vad jag hade tänkt, men det var väl inte så mycket att välja på. Lyckades bli snärjd av influensan och det var faktiskt längesen jag var så sjuk.. halva veckan har jag varit bosatt i soffan och lyssnat på TV (jag orkade inte titta på den). Sen i onsdags har jag iallafall varit feberfri, nästan iallafall, och i helgen har jag känt mig ganska bra.

Har iallafall fått besökt mina barn i fredags   Jag träffar ju inte dom så ofta, känns det som, men nu var det dags =) Kul också att se hur Jean-Pierre växt, han har blivit stora herren nu, nåja, nästan iallafall!


Han är söt, JP och en riktigt magnet när man är ute och går med honom. Det finns ju inte många som inte stannar och pratar med honom...


Idag har jag dammsugit. Intressant va? Men för mig är det dock ett tecken på att jag börjar friskna till ordentligt! Lite vädring också, gör susen med lite ny luft inomhus, så ska jag väl orka jobba ett antal veckor till.. det är snart påsk ju   

Men nu... lite psykologiläsande! Ha de gott!  

 
 
Ingen bild

Carina

20 februari 2011 12:22

Haha, det är nog tjockisbilden ändå;)

majsan-blogg

20 februari 2011 14:39

Fast han är söt där ändå =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av majsan-blogg - 5 januari 2012 09:50

Igår läste jag ett inlägg från en av mina vänner. Hon skrev att hon gjorde så gott hon kunde, men kände sig ändå otillräcklig. Det satte igång många tankar hos mig, och jag tror att vi är ganska så många som kan känna igen sig i detta. Är det inte så...

Av majsan-blogg - 1 augusti 2011 08:06

Augusti idag, den första, och jag har semester i 10 dagar till. Känner mig helt klart utvilad och nervarvad och redo för att sätta igång att jobba snart. Tycker jag nu iallafall.. kanske inte tycker detsamma om en månad eller så     Den här somma...

Av majsan-blogg - 6 juni 2011 07:59

Vilket härlig helg jag haft! Vädret varit på topp, nästan lite för varmt emellanåt, men efter en period av regn, regn och lite till regn är det underbart att kunna sitta ute och bara njuta, eller hur? Det har känts lyxigt att vara ledig flera dagar i...

Av majsan-blogg - 6 mars 2011 18:57

Tänk att man kan glädas åt så lite som lite värme? De här två dagarna har jag njutit i fulla drag och känt solen värma mitt vinterbleka ansikte. Jag saknade solen och värmen i torsdags dock. Skolan hade idrottsdag och jag valde att följa med ca 100...

Av majsan-blogg - 13 februari 2011 17:21

Jag inser att jag måste läsa mina tidigare inlägg innan jag skriver nästa.. hehe, den första halvan handlar ju nästintill om samma sak.. så den här gången tänker jag inte skriva om att tiden går fort (även om den gör det)    Jag har påbörjat mit...

Ovido - Quiz & Flashcards